Головна » Статті » Статті

PISA 2018

Нормативна база

  1. Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018. Розпорядження КМУ № 72-р від 04.02.16 року [Інтернет ресурс] : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/49985/
  2. Наказ МОН України від 23.02.2016 №149 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні». [Інтернет ресурс] : http://old.mon.gov.ua/files/normative/2016-03-10/5182/nmo-149.pdf
  3. PISA – це розуміння факторів успішного навчання. Інтерв'ю з експертом ОЕСР щодо підвищення спроможності країни до організації, проведення та використання результатів PISA - Фернандо Картрайта (30 червня 2016 р., м. Київ) [Інтернет ресурс] : http://osvita.ua/school/51413/
  4. Ломакович С. В. , Панченков О. А., Терещенко В. М. Участь у проекті PISA як потенційна можливість побачити вітчизняну освіту без «прикрас» / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2015. № 11 - 12. – С.19 – 23. [Інтернет ресурс] : https://drive.google.com/file/d/0B3MaqVUNCPu8a0ZyUFFpcmlFcE0/view 
  5. Програма міжнародного оцінювання учнів PISA: вимірювання читацької грамотності / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2012. № 1 - 2. – С.61 – 84. [Інтернет ресурс] :https://drive.google.com/file/d/0B3MaqVUNCPu8Tk9yYVF4bUc5ZWM/view
  6. Програма міжнародного оцінювання учнів PISA: вимірювання природничої грамотності / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2012. № 3 - 4. – С.2 – 15. [Інтернет ресурс] :https://drive.google.com/file/d/0B3MaqVUNCPu8bld6U3ZGcjltSmM/view
  7. Програма PISA (програма міжнародного оцінювання учнів) / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2011. № 11 - 12. – С.39 – 68. [Інтернет ресурс] :https://drive.google.com/file/d/0B3MaqVUNCPu8a0ZyUFFpcmlFcE0/view
  8. Проект PISA (стан і виклики). Відкритий лист: Андресу Шлехеру, ОЕСР, Париж / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2016. № 14- 5. – С.58 – 65. [Інтернет ресурс] :https://drive.google.com/file/d/0B3MaqVUNCPu8MTB2UlExcW1oNmc/view

 

Проходження on-line анкетування щодо визначення рівня обізнаності учнів 9 класу

Проходження on-line анкетування щодо визначення рівня обізнаності вчителів української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури, математики, біології, географії, фізики та хімії

Завдання:

Математика

Завдання математика тексти

Завдання математика відповіді

Природничі дисципліни

Завдання прир. дисц із відповідями

Читання

Безпека мобільних телефо нів_відп

Граф іті_відп

Наукова зброя полі ції_відп

Озеро Чад_відп

Повітряна к уля_відп

Подарунок_чита ння_відп

Скупой (Езоп)_чита ння_відп

Телекомп'ютінг_чита ння_відп

Як ви чистите зуби_чита ння_відп

Тексти

Безпека мобільних телефон ів_текст

Графі ті_текст

Наукова зброя поліц ії_текст

Озеро Ч ад_текст

Повітряна ку ля_текст

Подарун ок_текст

Скупий (Езоп) та Як ви чистите зу би_текст

Телекомп'юті нг_текст

 

Міжнародні порівняльні дослідження стали невід’ємною частиною системи оцінювання якості освіти у багатьох країнах світу. Вони дозволяють об’єктивно оцінити стан освіти в державі, сформулювати пріоритетні напрямки і визначити фактори вдосконалення галузі.

Дослідження PISA (Programme for International Student Assessment, офіційний веб-сайт програми www.oecd.org/pisa) проводиться кожні три роки. У ньому беруть участь 15-річні з більш як 70 країн світу.

У межах Програми підлітки проходять тестування з математики, природничих наук і читання, а також відповідають на запитання під час анкетувань. Варто зазначити, що дослідження не перевіряє знань програмового матеріалу, натомість його завданням є визначити в учнів окремих країн здатність до використання знань і умінь з математики та природничих наук у життєвих ситуаціях, а також, яким рівнем читацької грамотності вони володіють.

Основною метою таких досліджень як PISA не є змагання між державами. Країни-учасниці відрізняються за соціально-економічним становищем, мають свої культурні, національні особливості, специфіку підходів до формування змісту освіти і вибору способів навчальної взаємодії тощо. Порівняльний характер дослідження визначається в першу чергу можливістю проаналізувати результати країни у різних циклах дослідження, визначати тенденції в освітній галузі конкретної країни.

Участь в PISA-2018 дозволить громадянам України, зокрема, спеціалістам у галузі освіти, об’єктивно оцінити стан середньої освіти в країні, усвідомити значущість поступових перетворень у цій сфері, політикам – приймати обґрунтовані рішення про необхідність змін.

Уряд доручив Міністерству освіти і науки України забезпечити участь України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018 та визначив відповідальним за його проведення Український центр оцінювання якості освіти. (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2016 р. № 72-р «Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018»).

Перші результати тестування українських учнів будуть доступні у 2018 році.

Офіційний сайт програми PISA-2018 в Україні.

 

 



Джерело: http://testportal.gov.ua/pisa2018
Категорія: Статті | Додав: school (03.12.2016)
Переглядів: 138 | Теги: PISA 2018 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar